02188068242
منوی دسته بندی

آشنایی با اتاق پوست

آشنایی با اتاق پوست

کارگاه رایگان آشنایی با اتاق پوست و کار با دستگاه به صورت کاربردی و عملی در تاریخ 6 مهرماه با ظرفیت محدود در آکادمی کامرانی برگزار می گردد .

آکادمی کامرانی هر ماه برای دوره های آموزشی ویژه خود ثبت نام انجام می دهد. کلیه دوره های پاکسازی پوست به صورت تخصصی و VIP و با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود .

آشنایی با دستگاه های زیبایی پوست:

اتاق پوست

سبک زندگی و برخی از عوامل درونی و بیرونی بدن دست به دست هم می ‌دهند تا روند پیر شدن پوست را سرعت بخشند. برخی از این عوامل خارجی مانند: در معرض آفتاب بودن زیاد و در معرض دود قرار گرفتن می تواند باعث پیری زودرس پوست شوند. این پیری زودرس پوست معمولا باعث بروز چین و چروک، لک های صورت و ضایعات عروقی می شوند. می توان با استفاده از دستگاه های زیبایی پوست و جوان سازی بدون استفاده از داروها پوست را تحریک به ترمیم کرد. جوان سازی پوست و ترمیم و احیای آن هدفی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند و برای همین منظور استفاده از دستگاه های جوان سازی پوست روی بورس هستند.

انواع دستگاه های جوان سازی و زیبایی پوست:

دستگاه هایفوتراپی:

دستگاه های لیفتینگ و جوان سازی پوست، با تحریک کردن کلاژن و فیبرهای الاستیک درونی و افزایش میزان رطوبت پوست افتادگی و چین و چروک را از بین می برند. این دستگاه ها برای گردن، صورت و در درجه پایین برای پوست دور چشم قابل استفاده می باشد. دستگاه مراقبت، از افتادگی پوست صورت جلوگیری کرده و فرم صورت را به صورت V حفظ می‌ کند. این دستگاه برای کشیدن بافت پوست چین و چروک و زبری ناشی از پیری و تغییر شکل خطوط روی صورت استفاده می شود و به طور موثری باعث تسکین در ناحیه چشم و کشیده شدن بافت های گردن می شود، درمان با دستگاه مینی هایفو باعث سفت شدن و رو آمدن پوست شده که در نهایت موجب حفظ زیبایی جوانی و سلامتی آن می‌ شود.

  • اول، کاهش چین و چروک پوست.
  • دوم، اصلاح طرح لبخند.
  • سوم، لیفت گردن و دکلته.
  • چهارم، صاف و سفت کردن پوست صورت.
  • پنجم، بهبود وضعیت خط چانه.
  • ششم، سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه گردن و غبغب که به گردن بوقلمونی معروف است.
  • هفتم، قابل انجام برای تمام رنگ های پوست در هر زمان.

دستگاه آر اف فرکشنال یا رادیو فرکوئنسی:

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال یا به عبارتی دیگر آر اف میکرو نیدلینگ یکی از راه های موثر و کارآمد در جوان سازی پوست می باشد و یکی از بهترین راهکارها برای پوست های افتاده، انرژی گرمایی حاصل از امواج رادیو فرکانسی به پوست بوده که در این تکنیک دیگر خبری از امواج مضر نوری نیست و امواج آر اف جایگزین آن خواهند شد.

دستگاه کربوکسی:

یکی از موثرترین و مهم ترین دستگاه های زیبایی و جوان سازی پوست دستگاه کربوکسی است که با گاز کربن دی اکسید عمل می کنیم؛ این روش یکی از زیر مجموعه یا زیر شاخه های مزوتراپی بوده و از آن می‌ توان برای درمان سیاهی دور چشم کاهش سلولیت و چربی های موضعی کاهش چین و چروک، بهبود افتادگی و شلی پوست استفاده کرد. این روش جزء راحت ترین و ایمن ترین روش های جوان سازی پوست به شمار می ‌آید؛ چرا که سالیان سال است که هیچ عوارضی از خود به جای نگذاشته است و جز روش ‌های کم تهاجمی محسوب می ‌شود.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ:

توانایی این دستگاه در هدف قرار دادن رنگدانه های پوست بی‌ نظیر بوده. دستگاه لیزر کیوسوییچ بر اساس و پایه لیزر کار می کند. بدین معنا که فوتون‌ های متمرکز ساطع شده با طول موج معین جهت پاک کردن آثار تاتو استفاده می‌ شوند. به همین منظور اشعه لیزر طبق پارس و انرژی که دارد به پوست می تابد.

دستگاه های زیبایی کیوسوئیچ به دو نوع مختلف تقسیم می شود:

  • اول، دستگاه لیزر اکتیو یا فعال.
  • دوم، دستگاه لیزر کیوسوئیچ غیر فعال یا پسیو.

موارد استفاده از دستگاه کیوسوئیچ :

  • اول، حذف تاتو حتی رنگی.
  • دوم، حذف جوش و قارچ ناخن.
  • سوم، رفع و درمان ملاسما.
  • چهارم، حذف زگیل، کک، مک و خال.
  • پنجم، جوان سازی پوست.
  • ششم، لیفت صورت.
  • هفتم، حذف آفتاب سوختگی.
  • هشتم، حذف کلواسما.
  • نهم، حذف لکه های روی پوست که بر اثر افزایش سن به وجود آمده است.

دستگاه هیدرودرمی:

این روش را با نام های دیگری شنیده باشید که عبارتند از: فیوژن صورت، میکرودرم‌ ابریژن، هیدراته کردن صورت و اکوا درم آبریژ که همگی یک روش جوان سازی هستند. افرادی که پوست حساسی دارند و نمی‌ توانند از روش های میکرونیدلینگ و مزوتراپی استفاده کنند؛ می توانند بدون نگرانی از عوارض و حساسیت هیدرودرمی را انتخاب کنند.

دستگاه پلاسماجت:

استفاده از دستگاه پلاسماجت باعث آب رسانی و جوان سازی پوست می شود. با بهره ‌گیری از این روش فرایند آب رسانی به پوست سریع تر شده و بنابراین پوست شادابی و جوانی خود را دوباره به دست می آورد. پاکسازی پوست با استفاده از دستگاه پلاسماجت به صورت سرپایی و بدون هیچ گونه درد و بدون نیاز به بستری انجام می ‌شود.

شرایط دوره آموزشی:

آدرس آکادمی کامرانی

مدت دوره : 1 روزه

پیش نیاز: بدون نیاز به پیش نیاز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس، واتس اپ و  اینستاگرام با ما در ارتباط باشید .

آکادمی مراقبت و زیبایی پوست کامرانی در یوسف آباد ( اسد آبادی ) با همکاری  Maple کانادا و UCL انگلستان ارائه می دهند.

می توانید از طریق صفحه اینستاگرام با هم در ارتباط باشیم .

جهت دریافت مشاوره و نوبت دهی با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *