09024765934
منوی دسته بندی

درباره آکادمی کامرانی

آکادمی کامرانی با مدیریت سرکار خانم الهام کامرانی، با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی در حوزه مراقبت از پوست و زیبایی، در یوسف‌آباد تهران مشغول فعالیت می‌باشد.

خانم الهام کامرانی مدرس فیلد زیبایی و اسکین کر با سابقه 15 سال تدریس و کار در زمینه مراقبت‌های پوست و زیبایی، تأسیس‌کننده آکادمی کامرانی است.

این آموزشگاه با بهره‌گیری از مجرب‌ترین اساتید و به‌روزترین متدهای آموزشی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متنوعی را در سطوح مختلف مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می‌کند. همچنین آکادمی کامرانی تلاش می‌کند تا به عنوان برترین مرجع آموزشی در حوزه مراقبت از پوست و زیبایی در ایران شناخته شود و با ارائه خدمات آموزشی نوین و کارآمد، به ارتقای سطح کیفی خدمات زیبایی در کشورمان کمک ‌کند.

مأموریت تیم کامرانی در این آموزشگاه این است که با ارائه آموزش‌های باکیفیت و کاربردی به علاقه‌مندان به حوزه مراقبت از پوست و زیبایی، کمک‌کننده آن‌ها در جهت ارتقای سطح دانش، مهارت و تجربه‌شان باشند و در نهایت به آن‌ها در مسیر رسیدن به اهداف شغلی‌شان کمک نمایند.

خانم الهام کامرانی
هنرجو
0
کارگاه حضوری
0
روز تجربه کاری
0
فیشیال انجام شده
0

دوره آموزش مراقبت از پوست که شامل سرفصل‌هایی مانند آموزش فیشیال، دوره آموزش بیوتی تراپیست، آموزش پلاژن تراپی، آموزش اسیدتراپی، آموزش کربوکسی تراپی، آموزش میکرونیدلینگ، آموزش مزونیدلینگ، آموزش مزوتراپی و… می‌باشد تنها گوشه‌ای از دوره‌هایی است که این آموزشگاه برگزار می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دوره‌های آموزشی آکادمی کامرانی با ما تماس بگیرید.

آدرس: تهران – یوسف‌آباد – خیابان اسدآبادی – پایین‌تر از میدان کلانتری – نبش کوچه 42 – ساختمان اسکان – طبقه 4 – واحد 26

خانم الهام کامرانی

بله، تمامی تجهیزات و مواد مورد نیاز که شما برای آموزش فیشال نیاز دارید، در اختیارتان قرار داده می شود.

بله، یک پشتیبانی نامحدود بعد از پایان دوره انجام می شود و هنرجو به گروهی اضافه می شود که می تواند هر سوالی که برایش پیش می آید را بپرسد. همچنین امکان برقراری تماس با تلفن های مجموعه نیز وجود دارد.

بله، مدرک مجموعه و مدرک فنی هم به هنرجوها داده می شود. همچنین در صورت درخواست هنرجو و با پرداخت هزینه جداگانه، مدرک UCL  یا بین المللی نیز ارائه می شود.

بسته به اینکه شما چه دوره ای از آکادمی کامرانی را انتخاب کنید، هزینه آن متفاوت است.

بله، در صورت تمایل شما امکان برگزاری دوره در یک سرفصل خاص نیز وجود دارد.